Mad ud af huset – når firmafesten skal være nem at arrangere

Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

Gennem flere år har jeg – ene kvinde – skullet stå for at arrangere samtlige firmafester og andre former for sammenkomster eller udflugter. Nu er virksomheden, i hvilken jeg er ansat, ikke så frygtelig stor. Alligevel kommer mine evner som fest arrangør på noget af en prøve her i juletiden, hvor der – foruden den faste julefrokost for medarbejderne – også samtidig skal arrangeres juletræs fest for de ansatte og deres familier samt flere receptioner i anledning af årets afslutning for vore samarbejds partnere, kunder, leverandører, forhandlere og andre interessenter.

Der er, med andre ord, nok at se til. Der skal bookes lokaler, bestilles ekstra stole og borde til de arrangementer, som skal foregå i huset – og så skal der selvfølgelig sørges for både vådt og tørt til ganen. Og det sidste, jeg har lyst til at stå med, er madlavning!

Bestil mad ud af huset fra ebuffet.dk – det betaler sig

Derfor har jeg til alle firma relaterede fester og middage gennem det seneste år benyttet mig af det online catering firma ebuffet.dk. Her kan jeg i ro og mag selv sammensætte min menu efter antallet af tilmeldte til festen eller receptionen. På ebuffet.dk bestiller jeg per kuvert – på den måde har jeg fuldt overblik over omkostningerne og mængden af mad, jeg bestiller. Jeg kan selv vælge leveringstidepunktet og -stedet for min mad ud af huset. Og fordi det hele foregår digitalt, minimeres risikoen for misforståelser og fejl. Jeg kan hurtigt se, hvad jeg har bestilt, hvornår jeg har bestilt det til, og til hvilken adresse. På den måde går der ikke kludder i mine bestillinger, selv ikke, når jeg er allermest presset.

Ebuffet.dk er fremragende på mange andre måder foruden den nemme og brugervenlige bestilling. Jeg har kun oplevet at få lækker og frisklavet mad fra ebuffet.dk, og kan derfor på det kraftigste anbefale virksomheden til andre, som står med lignende opgaver.

Comments are closed.